داروخانههای خراسان رضوی داروها را با چک ۴ ماهه خریداری میکنند
نامه انجمن داروسازان به پزشکیان؛دو پیشنهاد روی میز رئیس جمهوری
داروخانهها میانه میدان خدمت رسانی تنها ماندند؛ انتقاد از شرکتهای پخش
قاچاق معکوس دارو در کشور کاهش یافت
تاخیر بیمه سلامت در پرداخت مطالبات داروخانه ها
چالشهای زنجیره تامین دارو در خراسان رضوی
برگزاری جلسه مشترک با شورای هماهنگی سازمانهای بیمه گر استان و مدیر محترم دارو معاونت غذا و دارو
هشدار داروخانهها نسبت به تسویه فاکتورهای شیرخشک
در جلسه شورای هماهنگی نظام پزشکی خراسان بزرگ آقای دکتر افخمی در رابطه با موضع گیری انجمن داروسازان نسبت به لزوم توزیع داروهای آگونیست مواردی را در جلسه طرح و بیان داشتند .....
حضور فعال مسئول فنی در تمام ساعات فعالیت داروخانه بر اساس پروانه صادره به نحوی که هویت وی به لحاظ پوشش ظاهری روپوش سفید و پلاک مشخصات و هم به لحاظ مکان استقرار برای مراجعه کننده قابل شناسایی باشد، الزامی است .
کلیه همکاران محترم موسس داروخانه های استان خراسان رضوی بصورت متحد و یکپارچه فاکتورهای شیرخشک را بصورت جداگانه با بازپرداخت 4 ماهه تسویه حساب می نمایند تا در این شرایط سخت اقتصادی امکان تامین شیرخشک نوزدان شیرخوار وجود داشته باشد.
مکاتبه اعتراضی رییس انجمن داروسازان ایران به ریاست محترم جمهوری اسلامی در خصوص دستورالعمل اخیر التصویب توزیع اینترنتی دارو ابلاغی وزیر بهداشت و وزیر ارتباطات و عدم رعایت مبانی تعیین شده در نامه رییس دفتر محترم ریاست جمهوری
انجمن داروسازان خراسان رضوی با داشتن مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور ده سال متوالی اقدام به برگزاری کلاس های دارویاری را نموده است و تاکنون بالغ بر 3000 دارویار در این مجموعه موفق به گذراندن دوره و دریافت گواهی دارویاری مربوطه گردیده اند .
پیرو نامه مدیر کل محترم نظارت و ارزیابی دارو و مواد مخدر در تاریخ 1392/08/01 مبنی بر مجاز بودن برگزاری دوره های آموزشی جهت کارکنان داروخانه ها ، براساس بند “م” ماده 7 ضوابط و شرایط تاسیس داروخانه ها ابلاغی 740/655 مورخ 89/09/01 توانمندی کارکنان داروخانه ها ( آموزش پرسنل ) و تشکیل پرونده پرسنلی به انجمن داروسازان ایران تفویض شده است .
این نشست که در دفتر معاونت محترم برگزار گردید پیرامون وقایع اخیر جامعه داروسازی بود
در شرایطی که انباشت بدهی بیمهها به داروخانه ها در خصوص طرح دارویار و شیرخشک آنها را با مشکل جدی نقدینگی روبرو کرده وعده مسئولان هم چیزی شبیه وعده سر خرمن شده است.