داروخانههای خراسان رضوی داروها را با چک ۴ ماهه خریداری میکنند
نامه انجمن داروسازان به پزشکیان؛دو پیشنهاد روی میز رئیس جمهوری
داروخانهها میانه میدان خدمت رسانی تنها ماندند؛ انتقاد از شرکتهای پخش
قاچاق معکوس دارو در کشور کاهش یافت
تاخیر بیمه سلامت در پرداخت مطالبات داروخانه ها
چالشهای زنجیره تامین دارو در خراسان رضوی
برگزاری جلسه مشترک با شورای هماهنگی سازمانهای بیمه گر استان و مدیر محترم دارو معاونت غذا و دارو
هشدار داروخانهها نسبت به تسویه فاکتورهای شیرخشک
تاریخچه تشکیل نهادهای اجتماعی داروسازان ایران دکتر ابوالحسن بهتاش به طور قطع و یقین داروسازان قدیمی ترین نهاد های اجتماعی را دربین تمام حرف پزشکی و غیر پزشکی دارند. زیرا از سال ۱۲۹۵ هجری شمسی که حتی یک نفر هم به نام دکتر داروساز در کشور نداشتیم و تنها چند داروساز خارجی در مدرسه طب و داروسازی دارلفنون به تدریس اشتغال داشته اند، دواسازان تجربی _که پدران داروسازان بعد از خود بوده اند_ دواخانه های پیشرفته تر از عطاری دائر نموده و به مداوای بیماران با نسخ فرمولی پرداختند. اینان برای هماهنگ نمودن فعالیت های حرفه ای خود جمع شده ونهادی را به نام “هیات اتحادیه دواسازان ایران” تشکیل دادند و خبر نامه ای هم منتشر می کردند. حدود سال های ۱۳۰۹-۱۳۱۰ فرزندانی از دواسازان تجربی با استفاده از بورسیه های تحصیلی و اکثرا دوره دیده های دارالفنون به خارج از کشور نظیر آلمان و فرانسه اعزام شدند و پس از طی تحصیلات دانشگاهی و اخذ درجات دکتری داروسازی به کشور باز گشتند. اینان در ابتدا در دانشکده طب و دارو به تدریس مشغول شدند که افراد ممتاز و شادروانانی نظیر: مرحوم دکتر صادق مقدم، مرحوم دکتر مهدی نامدار و مرحوم دکتر فتح اله اعلم و مرحوم هوشنگ نظامی از آن جمله می باشند.