داروخانههای خراسان رضوی داروها را با چک ۴ ماهه خریداری میکنند
نامه انجمن داروسازان به پزشکیان؛دو پیشنهاد روی میز رئیس جمهوری
داروخانهها میانه میدان خدمت رسانی تنها ماندند؛ انتقاد از شرکتهای پخش
قاچاق معکوس دارو در کشور کاهش یافت
تاخیر بیمه سلامت در پرداخت مطالبات داروخانه ها
چالشهای زنجیره تامین دارو در خراسان رضوی
برگزاری جلسه مشترک با شورای هماهنگی سازمانهای بیمه گر استان و مدیر محترم دارو معاونت غذا و دارو
هشدار داروخانهها نسبت به تسویه فاکتورهای شیرخشک
در جلسه شورای هماهنگی نظام پزشکی خراسان بزرگ آقای دکتر افخمی در رابطه با موضع گیری انجمن داروسازان نسبت به لزوم توزیع داروهای آگونیست مواردی را در جلسه طرح و بیان داشتند .....
کلیه همکاران محترم موسس داروخانه های استان خراسان رضوی بصورت متحد و یکپارچه فاکتورهای شیرخشک را بصورت جداگانه با بازپرداخت 4 ماهه تسویه حساب می نمایند تا در این شرایط سخت اقتصادی امکان تامین شیرخشک نوزدان شیرخوار وجود داشته باشد.
پنج شنبه سی ام فروردین ماه جلسه ای در محل سازمان بیمه سلامت با حضور مسوولین این سازمان جهت بررسی مشکلات اخیر پیش آمده برای سایت بیمه سلامت و راهکار برون رفت از این مشکل برگزار شد.
انجمن داروسازان خراسان رضوی با داشتن مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور ده سال متوالی اقدام به برگزاری کلاس های دارویاری را نموده است و تاکنون بالغ بر 3000 دارویار در این مجموعه موفق به گذراندن دوره و دریافت گواهی دارویاری مربوطه گردیده اند .
این نشست که در دفتر معاونت محترم برگزار گردید پیرامون وقایع اخیر جامعه داروسازی بود
در شرایطی که انباشت بدهی بیمهها به داروخانه ها در خصوص طرح دارویار و شیرخشک آنها را با مشکل جدی نقدینگی روبرو کرده وعده مسئولان هم چیزی شبیه وعده سر خرمن شده است.
ای که دستت می رسد کاری بکن گاهی خدا می خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد وقتی دستی را به یاری می گیری، بدان که دست دیگرت در دست خداست...
دبیر انجمن داروسازان خراسان رضوی گفت: بر اساس مصوبه قرارگاه شیرخشک کشور، قرار است مابهالتفاوت یارانه و آزاد توسط سازمان بیمه سلامت به داروخانهها پرداخت شود، دولت با این کار خواست فشاری بر خانوادهها نباشد؛ اما با این روش داروخانهها به لحاظ مالی با مشکل مواجه میشوند.