داروخانههای خراسان رضوی داروها را با چک ۴ ماهه خریداری میکنند
نامه انجمن داروسازان به پزشکیان؛دو پیشنهاد روی میز رئیس جمهوری
داروخانهها میانه میدان خدمت رسانی تنها ماندند؛ انتقاد از شرکتهای پخش
قاچاق معکوس دارو در کشور کاهش یافت
تاخیر بیمه سلامت در پرداخت مطالبات داروخانه ها
چالشهای زنجیره تامین دارو در خراسان رضوی
برگزاری جلسه مشترک با شورای هماهنگی سازمانهای بیمه گر استان و مدیر محترم دارو معاونت غذا و دارو
هشدار داروخانهها نسبت به تسویه فاکتورهای شیرخشک
با عنایت به صدور بخشنامه شماره ۲۰۰/۵۰۴ مورخ ۱۴۰۴/۰۷/۲۱ در خصوص نحوه بخشودگی جرایم مالیاتی و ارائه مهلت یک ماهه ضوابط جدیدی از ابتدای آذرماه ماه ۱۴۰۴ اجرایی خواهد شد. این ضوابط شامل کاهش میزان بخشودگی و اعمال محدودیت هایی برای نحوه پرداخت جرایم مالیاتی می باشد. مودیان محترم تا ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۴ فرصت دارند تا با پرداخت اصل بدهی و جرایم غیر قابل بخشش از حداکثر بخشودگی جرایم بهره مند شوند.
به موجب جزء (۱۳) بند (الف) ماده (۲۲) آیین نامه تاسیس، ارائه خدمات واداره داروخانه ها به شماره ۶۵۵/۱۱۷۳۴ مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۹، نظارت برامحای مناسب داروهایی که قابلیت مصرف آنها به هرنحو ازبین رفته است به عهده مسئول فنی داروخانه میباشد. 🌀 همچنین طبق مفاد ماده (۴۴) آیین نامه یادشده مسئولیت نظارت، ارزشیابی وبازرسی عملکرد […]
بازآموزی کنفرانس علمی یک روزه کنترل کیفیت و ایمنی دارو در داروخانه ها، با عنوان رصد، پیشگیری و مداخله به موقع توسط انجمن داروسازان ایران (شعبه خراسان رضوی) در روز پنجشنبه ۱۴۰۴/۸/۲۲ ساعت ۸ - ۱۳:۴۵ در محل سازمان نظام پزشکی برگزار شد .
با نظر مثبت مدیر کل محترم در خصوص موارد مطرح شده و ضمن قدردانی ایشان از شفافیت مالیاتی داروسازان استان مقرر گردید با حضور معاونت اشخاص حقیقی سازمان امور مالیاتی استان ، جلسه دیگری برقرار گردد و سپس مراتب به حوزه های مختلف مالیاتی اعلام و ابلاغ گردد.
دکتر شهرام کلانتری خاندانی در نامهای به معاون اول رئیسجمهور شدیداً گلایه کرد:
تامین اجتماعی به وعده ای که دیروز به دکتر انیسیان، مدیرکل دفتر برنامه ریزی اقتصاد سلامت نظام پزشکی کشور داده بود، عمل نکرد و مجددا وعده سر خرمن داد.
بزرگترین مرکز اهدای پلاسما در شرق و شمال شرق کشور با هدف تقویت زنجیره تأمین داروهای مشتق از پلاسما و ارتقای امنیت دارویی ایران دوشنبه ۵ آبان ماه ۱۴۰۴ در سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در شهر مشهد مقدس با حضور مقامات و مسئولین کشور به صورت رسمی افتتاح شد.