داروخانههای خراسان رضوی داروها را با چک ۴ ماهه خریداری میکنند
نامه انجمن داروسازان به پزشکیان؛دو پیشنهاد روی میز رئیس جمهوری
داروخانهها میانه میدان خدمت رسانی تنها ماندند؛ انتقاد از شرکتهای پخش
قاچاق معکوس دارو در کشور کاهش یافت
تاخیر بیمه سلامت در پرداخت مطالبات داروخانه ها
چالشهای زنجیره تامین دارو در خراسان رضوی
برگزاری جلسه مشترک با شورای هماهنگی سازمانهای بیمه گر استان و مدیر محترم دارو معاونت غذا و دارو
هشدار داروخانهها نسبت به تسویه فاکتورهای شیرخشک
مورخ ۱۶ دیماه ۱۴۰۳ نشست اعتراضی داروسازان استان کرمان در محل سالن کنفرانس مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی با مسئولین بیمه تامین اجتماعی، استانداری در خصوص عدم پرداخت مطالبات داروخانه ها با تاخیر ۶ ماهه برگزار شد.چالش های این روزهای داروخانه و دغدغه همکاران مطرح و در پایان بیانیه ی اعتراضی جهت ارجاع به کلیه نهادهای بالادستی قرائت و به امضای حاضرین رسید.
با توجه به اینکه دارو برخلاف مواد غذایی فاسد شدنی تاریخ انقضای بسیار بلندمدت تا ۵ سال بدون اینکه اثر بخشی آن کاهش یابد داشته و چون بسته بندی و قیمت زنی داروها در کارخانه صورت گرفته و بعد به انبار شرکتهای پخش دارو منتقل گردیده و بر اساس سفارش و درخواست داروخانه ها عرضه و سپس به تدریج به بیماران در داروخانه تحویل می شود
امروز ۱۵-۱۰-۱۴۰۳جلسه مشترک انجمن داروسازان ایران و مشاورین عالی، با مدیر عامل، معاونین و مدیران ستادی سازمان تامین اجتماعی برگزار و حول سه محور زیر مطالبات حقه جامعه داروسازی و موسسین داروخانهها مطرح گردید
شخصی یا اشخاصی تحت عنوان نماینده بانک مرکزی، بیمه مرکزی، سازمانهای بیمه گر، برنامه و بودجه، بانک رفاه یا هر عنوان دیگر احتمالا با یکی از شماره های ۰۲۱۲۸۴۲۳۴۲۴ -۰۲۱۲۸۴۲۳۴۳۵ – ۰۹۰۵۴۶۹۴۶۷۰ -۰۲۱۲۸۴۲۵۹۰۴- ۰۹۳۹۱۶۱۱۶۲۴-۰۹۲۳۱۹۹۰۷۶۵-۰۲۱۲۸۴۲۱۱۵۷ یا هر شماره دیگری با شماره همراه یا تلفن داروخانه تان تماس و ضمن استعلام از اطلاعات کاربری حساب بانکی شما […]
بر همه مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب الله سرافراز بایستند. (مقام معظم رهبری) شما هم میتوانید با کمکهای خود نقش موثری در جهاد فی سبیل الله در این مقطع مهم و حساس داشته باشید.
برای مشاهده توافق کارگروه مالیاتی انجمن داروسازان خراسان رضوی با سازمان امور مالیاتی در خصوص چگونگی رسیدگی به عملکرد مالی سال 1402- کلیک کنید
سرکار خانم دکتر معلم زاده ۵ شنبه ۲۹ آذرماه ۱۴۰۳
غلامحسین مظفری، در جلسه با رئیس و تنی چند از اعضاء هیات مدیره سازمان نظام پزشکی مشهد، همچنین بیان کرد: حوزه سلامت از حوزههای مهم است که بایستی موانع و مشکلات ارائه خدمات در این حوزه را مرتفع ساخت.