داروخانههای خراسان رضوی داروها را با چک ۴ ماهه خریداری میکنند
نامه انجمن داروسازان به پزشکیان؛دو پیشنهاد روی میز رئیس جمهوری
داروخانهها میانه میدان خدمت رسانی تنها ماندند؛ انتقاد از شرکتهای پخش
قاچاق معکوس دارو در کشور کاهش یافت
تاخیر بیمه سلامت در پرداخت مطالبات داروخانه ها
چالشهای زنجیره تامین دارو در خراسان رضوی
برگزاری جلسه مشترک با شورای هماهنگی سازمانهای بیمه گر استان و مدیر محترم دارو معاونت غذا و دارو
هشدار داروخانهها نسبت به تسویه فاکتورهای شیرخشک
رئیس شورای عالی نظام پزشکی کشور طی سخنرانی در سیمنار بالینی ایمنی، کیفیت، تجویز و مصرف منطقی دارو در اولین روز این سمینار گفت: توجه به اقتصادِ سلامت و اقتصاد دارو باید مورد توجه وزارت بهداشت قرار بگیرد و محور اقدامات دیگر باشد که اگر چنین شود؛ بهداشت و درمان در کشور به واقع راهِ صد ساله پیموده است.
نخستین سیمنار بالینی «ایمنی، کیفیت، تجویز و مصرف منطقی دارو» با محوریت دارودرمانی بیماریهای اعصاب و روان، غدد و ریوی در مرکز همایشهای شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز به کار کرد. خوش آمد گویی رئیس انجمن داروسازان خراسان رضوی به تمامی مهمانان و شرکت کنندگان
انجمن داروسازان خراسان رضوی با همراهی معاونت غذا و دارو و دانشکده داروسازی مشهد سمینار بالینی کیفیت ،ایمنی،تجویز و مصرف منطقی دارو را برگزار می کند . ثبت نام این سمینار از امروز هجدهم تیرماه بر روی سایت آموزش مداوم به آدرس www.ircme.ir امکان پذیر می باشد .
اولین دوره آموزش قوانین و مقررات مسئولین فنی و موسسین داروخانه ها در تالار همایش دکتر شهریاری انجمن داروسازان خراسان رضوی برگزار گردید . تمامی مسئولین فنی و موسسین ملزم به گذراندن این دوره می باشند. و یکی از مدارک تایید و تمدید پروانه مسئول فنی در سامانه HIX می باشد.
دبیر محترم انجمن داروسازان خراسان رضوی در مکاتبه ای با کلیه شهرستانهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد دوره آموزش دوره ی قوانین و مقررات دارویی ویژه موسسین و مسئولین فنی داروخانه ها به صورت فایل ارائه ی مجازی در انجمن داروسازان خراسان رضوی گردآوری و و تدوین شده است. لذا از کلیه معاونت ها و شبکه بهداشت و درمان شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد که تمایل به برگزاری این دوره را در شهرستان مربوطه دارند لطفا به انجمن داروسازان خراسان رضوی اطلاع رسانی فرمایند.
انجمن داروسازان خراسان رضوی با داشتن مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور ده سال متوالی اقدام به برگزاری کلاس های دارویاری را نموده است و تاکنون بالغ بر 3000 دارویار در این مجموعه موفق به گذراندن دوره و دریافت گواهی دارویاری مربوطه گردیده اند .
پیرو نامه مدیر کل محترم نظارت و ارزیابی دارو و مواد مخدر در تاریخ 1392/08/01 مبنی بر مجاز بودن برگزاری دوره های آموزشی جهت کارکنان داروخانه ها ، براساس بند “م” ماده 7 ضوابط و شرایط تاسیس داروخانه ها ابلاغی 740/655 مورخ 89/09/01 توانمندی کارکنان داروخانه ها ( آموزش پرسنل ) و تشکیل پرونده پرسنلی به انجمن داروسازان ایران تفویض شده است .